onsdag

Onsdag i dag då...o va händer för min del idag? mja det bli förhoppningsvis hockey ikväll me Erika ^^
ska väl se till att bli frisk också, men det kanske jag blir om jag får skrika lite på domarna på hockeyn :P
kanske det som behövs för att jag ska bli bättre, ta ut mina aggresioner mot domarna när dom dömer fel :P vissa kan fan inte sköta sitt jobb som domare har jag märkt...

Inatt fick jag lite mer sömn iaf, va dock tvungen att gå upp o ta den dära starka tabletten inatt för jag inte kunde somna pga smärtan.... men sen söv jag så gött så :P hehe inte så konstigt kanske när man e nerdrogad....hrrm...
men det märks när den slutar verka för då jävlar vaknar man av att det hugger i magen.....ingen skön känsla direkt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback