Örebro

dagen började som vanligt me för dålig sömn....men börjar nästan bli van tror jag...
Blev en tur till örebro me Marcus, fast först te arbetsförmedlingen så dom kunde skriva på papprena till försäkrningskassan. åkte ve 11 o kom hem typ 16:40 eller nå sånt där... va skojjigt, hittade en fin vinterjacka men hade ju inga pengar ås kunde inte köpa den nu, o behöver fundera lite till på om jag verkligen vill ha den eller inte...Marcus hittade också en vinterjacka, väldigt fin måste jag säga som han köpte...sen kolla vi litte på bilsterior o sånt dära, får jag körkort så vet jag iaf vilken affär jag ska köpa ljud till bilen från :P
sen när man kom hem så va anders hemma^^ bar ner datorn från övervåningen ner till mitt rum igen... sen stack mamma o jag iväg o handlade litte o jag postade brevet till försäkringskassan, vilket jag hade glömt under dagen...jag köpte med fika bröd också =D....så när vi kom hem så blev det att sätta på tevatten, ville inte ha kaffe, tror d skulle va för stark för min mage idag...sen blev det att sitta vid datorn en liten stund o sen ut en sväng o kackla me marcus o nu sitter man här igen, som vanligt så säger jag att jag ska lägga mig tidgt, o visst jag lägger mig tidigt, men kan ju fan inte somna =/ så det kommer säkerligen bli att jag lägger mig om en timme typ, sen ligger jag bara där i sängen....o försöker somna.....o efter några timmar så kommer jag fram till att det inte är nån ide så slår på tv:n en stund...... sen somnar man ifrån tv:n i typ 20 minuter, sen e man vaken ett tag till o sådär håller det på i princip hela nätterna, o när det då är förmiddag sen igen så är det ju ingen ide att försöka sova länge, då är det bara att knalla upp till vovvarna o ta sin medicin o se glad ut typ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback