så otroligt trött

ÅH varför kan jag inte bara få sova? få sova en hel natt utan nå jäkla bekymmer eller kräkningar =(
så himla trött på det här så det finns inte ens ord för det =(
o nu är jag ju väldigt rädd också att det ska va nå riktigt allvarligt med magen eftersom jag fått en kallelse till läkaren som gjorde gastroskopin, han sa att han skulle skicka hem provsvaren, men istället får jag en kallelse....då måste det ju va nå allvarligt eftersom han inte kunde skriva det på brev utan måste träffa mig... man blir ju så förbannat nojjig...försöker tänka positivt men det är inte så lätt =(
o har värsta träningsvärken i ryggen, magen o bröstet efter alla kräkningar...man blir ju helt slutkörd...
örkar inge mer

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback