seg

guuuuu va jag e seg :S känns som att jag inte sovit på flera månader, men ändå så sov jag ganska så gött inatt.... menmen, får la hoppas på att jag piggnar till innan man ska på hockey =Þ men det gör jag nog, om inte annat så kommer jag nog piggna till när jag är där, när man skriker på domarna när dom inte dömer rätt :P hehe...
när jag var ute me vovvarna förut så tyckte jag att det började flyta lite snö i luften, så antog att det skulle komma mer så småningom... sen när jag hade tagit in hundarna och varit på toa o litte sånt där så innan jag gick ner till mig igen så upptäckte jag att det snöade ganska så mycket ute :) sen fick jag sms av erika om att det snöade :P hehe det hade jag redan upptäckt ^^.
gick upp på vinden för att leta fram mina vinterskor, hittade dom men upptäckte att dragkedjan var trasig på den ena av dom =( så det blir att köpa nya vinterskor också...måste ju ha en vinterjacka också, den jag har nu e ju dragkedjan trasig på också....hrrmf... blir inge roligt för min plånbok det här, måste ju spara så förbannat mycke också, ska ju på kryssning i början av december, o så är det ju alla julklappar o sen thailand i mars...jösses, blir att leva snålt nu bra länge...
ska strax gå till lasarettet o hälsa på pappa också....

Kommentarer

Postat av: erika

hoppas det gick bra för dig idag gumman, tänker påig!hehe jag kan inte hjälpa att jag är lite efter:P trodde inte att du hade sett att det snöade:P

Postat av: Pillan

Läste om laktosen, tråkigt. Det blir ju en riktig omställning men det är klart att du klarar det. Sköt om dig! Kram P

Postat av: Anonym

Sorry, menade gluten förstås.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback