söndag

Då var det söndag då...
helgen e slut o va har jag gjort? INGENTING, typ... har ju städat o sådär men liksom....en helg o jag har bara suttit hemma hela tiden, känns lite knepigt måste jag ju säga..men skönt ändå, blir väl att hjälpa mamma med pälsen på hundarna sen igen.. blev ju inte klara igår. borde fortsätta med städningen också men e så himla trött så tror inte att jag kommer orka göra nåe me d idag...
sitter här nere i källaren o lyssnar på musik, vet inte riktigt va jag ska göra, e för trött för att göra nå speciellt....
skulle lätt somna om jag la mig i sängen, men då kommer jag ju inte sova nåe ikväll så det får jag undvika...

usch jag börjar tänka på att det inte är långt kvar till julafton, inge skoj när man inte kunnat köpa nå julklappar än :S....har ju inga pengar =/....får se hur det blir här framöver....

Kommentarer

Postat av: Johanna

Hej kusin!

Hörde att de va glutenallergi som spökade!

Det blir nog en jobbig omställning, men sen kommer det gå lysande! Måste vara skönt att veta vad det beror på iaf?

Jag kan säga att man kan laga mycket god mat glutenfritt, som smakar precis som vanligt... Jag lagade glutenfritt under hela hemkunskapen i skolan o de va inte fy skam.

Du ska se att det kommer gå bra! :)

kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback