trött

så äckligt trött så det inte finns ord för det ens...har inte gjort speciellt mycke idag men sovit dåligt.
tänker alldeles för mycket, jag får bara mer o mer skit på mig av nån konstig anledning o vete fan hur mycke mer man klarar av ärligt talat.
Jag försöker vara så stark som möjligt för min familj o mina vänner, men snart orkar jag inte kämpa mycke mer...mitt psyke blir bara värre o värre o får jag en enda negativ nyhet till så går jag under.

Idag har jag o anders suttit o kollat på internet efter recept på glutenfri mat...hittade en del som verkade någorlunda gott :)...d jävliga är ju att allt e så förbannat dyrt =S...
Men det är ju något som jag måste köpa ändå, eftersom jag inte får äta vanlig kost längre, bara att vänja sig, kommer bli svårt men vet ju att man vänjer sig efter ett tag...kommer leva dyrt.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback