en litten lista igen ^^




Klädsel
Vad har du på dig idag:
svarta mysbyxor o en svart tröja
Vad använder du just nu för skor: använder inte skor inomhus
Favoritfärg på kläder: måste nog säga svart

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med:  mamma
Du delade en drink med: smakade på lindas drink :)
Du gick på bio med: ingen kommentar
Du gick på stan med: Erika
Skällde på dig: ingen aning

Senaste
Låt du hörde:
the next episode
Film du såg: Wall-e
Mat du åt: smörgåstårta.
Kram: öö mamma tror jag
Puss: ingen kommentar
Fest: öum
Känslan: fan vilken magvärk jag har
Ilska: ringer o ringer men inget händer
Resa: i somras bar det iväg till bulgarien.
Glädje: hmmm
Dröm: ja den tänker jag inte skriva här ( erika du vet vad det är för dröm )
Boken du läste:haha oj....d minns jag inte
Personen du träffade: marcus
Personen du pratade i telefon med: va nog erika
Personen du fick sms av: Marika
Gången du åt en 7-eleven korv: hrrm
Gången du var utomhus: idag
Gången du sov:inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår
Saken du köpte: tavelhängare :)

Om dig

Namn: Anna
Ålder: 21
Smeknamn: nja har väl inge direkt smeknamn längre
Syskon: två äldre bröder och en äldre syster
Sysselsättning: letar jobb, umgås me vänner, datorn, film
Bra egenskaper: har jag nå sånna? =S
Dåliga egenskaper: ja d ska vi inte gå in på :P
Linje/klass: gick omvårdnadsprogrammet men tog studenten 2006
Hårfärg: varierande
Ögonfärg: blåa
Skostorlek: varierar beroende på märke





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback