en ny anna




ja nu har jag blivit en ny anna :) fixade massa slingor idag så nu e jag blondin igen ^^ hehe...en trög sådan också :P men nu har jag ju något att skylla på ;)

Vad har jag gjort en tisdag som denna då?
1. som vanligt frukost kl 6
2. grejade lite me vovvarnas päls
3. käkade lunch
4. gjorde mig iordning för att dra te arbetsförmedlingen
5. möte på arbetsförmedlingen, varade bara en kvar eftersom handläggaren hade dubbelbokat min tid, kändes riktigt gött för då kom jag ju där ifrån tidigare :)
6. gick hem o gick förbi erika så ho hängde me hem.
7. lagade spagetti o köttfärssås ( får väl se om mammas arbetskompisar klagar på vitlök imorrn )
8. fixade slingor :D, fan va ont d gjorde att dra ut håret i de där små hålet i mössan...
9. sköljde ur allt ( trodde jag ) fick duscha två gånger eftersom jag inte fick bort all efterbehandling först.
10. stod bra länge o försökte borsta ut håret, årets värsta tovor fan....är helt öm i hårbotten efter att jag drog så mycket, har aldrig haft värre tovor i håret än va jag hade nu, blev tillome svullen i hövve efter att jag hade dragit så mycket, men det gick till slut :)
11. ut o gick med eddy :)
12. datorn ^^

det är väl ungefär så som min dag har sett ut tror jag....jösses, man blir verkligen trött av att gå upp kl 6 på morgonen utan att behöva det egentligen  :S o liksom i princip bara gå hemma, nu visserligen så va jag ju till arbetsförmedlingen o va ute o gick o sådär men ändå... jag skulle ju kunna sova bort hela dagen om jag känner fört, men hur hälsosamt är det på en skala?? o jag måste ju vända rätt på dygnet i förhoppning på jobb också....
jag hoppas verkligen att det går bättre nu på jobbgarantin än va det gjorde sist...men än så länge verkar det ju positivt, men man vet ju aldrig när man kan få ett knivhugg i ryggen av de där tjommarna, men d får framtiden avgöra helt enkelt...

har fortfarnade magvärk...o vet inte vad det beror på :S helt sjukt...har gett sig lite grann iaf så är väl på bättringsvägen skulle jag tro, men har fortfarande ont...skulle vilja veta med säkerhet vad det beror på, man har ju sina aningar men det blir man ju inge klokare på direkt. får la se när det går över helt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback