Måndag




jahopp då var det början på en ny vecka igen då...för första gången på länge så kunde jag sova en hel natt utan att vakna av att jag nös eller att jag inte fick nån luft.... kändes riktigt bra faktiskt....har äntligen fått bort heltäckningsmattan i rummet, o fy fan vilket helvete det va att få bort den :S men det gick till slut o det känns nu dagen efter att jag har ryckt o slitit o lyft fel me ryggen o grejer.. men det var det absolut värt! me tanke på att nu kan jag ju vara i rummet utan att må dåligt :) dock så tror jag att jag börjar bli sjuk lr nåe, har sån jäkla magvärk o det vill inte ge sig, först så tänkte jag ju att d va för dom där korvarna som va dåliga, men d va ju i lördags så det borde ju ha gett sig nu tycker man ju, tror att det har mycket att göra me att man tänker så mycke också....

känns ovant i rummet nu när jag har möblerat om :)....o att brorsan sitter på väggen :P (bröllopskortet) men gött att förnya sig litte då o då ^^

va har anna gjort idag då?
¤ gick upp kl 6 o käkade frukost
¤ mös lite me vovvarna
¤ ringde Maud
¤ vilade en stund
¤ käkade lunch med mamma
¤ kollade på film
¤ drack kaffe o åt smörgåstårta med anders
¤ gick ut i garaget o målade stolparna som skulle målas
¤ datorn ^^




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback