måndag



jahopp då var det en ny vecka då... gick faktiskt o la mig igen efter att jag hade ätit frukost kl 6 me mamma o pappa...sen gick jag upp ve 11 o gosade litte me vovvarna o sen gick ja ut me dom så dom fick lyfta på benet ^^ va ska man göra resten av dagen då? mja jag skulle behöva städa....o så ska jag göra pannkakor tills mamma o pappa kommer hem, o långpromenad, har ju gett mig fan på att gå ut igen nu, mådde ju så himla mycke bättre då den perioden när jag va ute o gick så mycket så det blir till att börja me det igen ^^


Kommentarer

Postat av: Charlotta sundh

Tackar så mycket :)

Postat av: Charlotta sundh

du har tyvärr rätt anna . bryr mig alldles för mycket om andra vilket gör så ont i mig , :s Nu när jag merker att dte inte länar sig , :s men men blir nog bra . Hoppas att allt är bra m,ed dig . såg dig på stan förut :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback