Måndag




Mja idag var det en arbetsdag här hemma.... började som vanligt att gå upp kl 6,sen la jag mig en stund igen sen satte jag igång o målade en andra gång på de smala plankorna.... sen på eftermiddan när dom hade torkat så bar mamma o jag ut dom till staketet o jag slipade de andra plankorna som vi kallar tripp trapp trull :P o grundmålade dom da.... mamma o pappa satte upp de som jag hade målat på tre sidor två gånger, o när dom va uppsatta så målade jag en omgång på den fjärde sidan på 16 plankor, så imorrn blir det till att måla en andra omgång på dom som redan sitter uppe o måla dom som jag grundmålade idag.... vet inte om mamma lr pappa grundmålade resten av plankorna idag annars så får jag göra det imorrn också.... blir mycket att göra imorrn känner jag, får sätta igång direkt på möra eftersom jag ska till arbetsförmedlingen på gruppmöte 13:30.....
Är lite öm i högra handleden nu men det är ju inte så konstigt, va ju den som jag bröt båtbenet i o det har ju inte läkt som det ska eller va man ska säga o nu när jag har målat i princip hela dagen så ömmar det rätt så rejält kan jag ju tala om....får hoppas att det går över tills imöra annars får jag väl måla me vänster :P....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback