onsdag




Dagen blev inte som jag hade tänkt mig, hade tänkt att jag skulle måla en andra gång på de smala bräderna, men så blev det inte, har haft världens huvudvärk hela dagen....så blev inget me dammsugningen heller...har bara tagit det lugnt hela dagen faktiskt, inte ens suttit vid datorn under dagen, blev mer framåt kvällningen....har varit på övervåningen hela dagen o legat i soffan o myst me hundarna o kollar på film. men imorrn blir det andra planer :)
 va händer imorrn?
¤ gå upp kl 6 o äta frukost
¤ vila en stund
¤ dammsuga övervåningen
¤ käka lunch
¤ göra mig iordning o sticka till stan o träffa kusin Johanna :)
ska bli riktigt roligt att träffa henne igen faktiskt...va fasen längesen....

ikväll börjar nästa säsong av Heroes också så det måste jag ju kolla på =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback