rubrikslös




Snart har helgen gått igen... har inte gjort ett skit den här helgen typ, har haft sååååå grymt tråkigt så det är äckligt... men har inte kunnat göra så mycket heller, sitter bara o nyser hela tiden :S o ögona bara rinner =(... men blir la frisk snart hoppas jag.
frågade mamma om vi inte kan hitta på nå skoj imorrn, så inte den här helgen e helt förstörd iaf... så får väl se va som händer, både mamma o pappa har väl ganska mycket att göra ändå o inte säkert att jag orkar göra så mycket heller me tanke på att det inte direkt blir så mycket sömn eftersom jag typ får sitta upp hela tiden under natten för att kunna andas över huvudtaget....hehe jag skulle vilja vara en sån där människa som kan sova hur som helst, sittandes, liggandes... va som helst liksom.... så hade jag kunnat sova ordentligt trots förkylningen.

JAG MÅSTE FÅ JOBB! jag söker o jag söker men inget händer..... nu är jag ju visserligen me i jobbgarantin igen så får väl se om det blir någe bättre, annars om tre månader så får man ju praktik genom dom iaf... men fan... kan inte gå hemma längre nu, inte konstigt att jag blir deppig varje dag! o liksom, d e ju inte direkt uppiggande av att bo nere i källaren heller, jag är uppe på övervåningen så mycke som möjligt på ljusa dagen så jag får lite dagsljus iaf....saknar att ha fönster....men ändå...går hemma hela tiden när jag inte söker jobb. så trött på det nu, o vädret gör ju inte saken bättre, man blir ju jämt deppig när det regnar o idag har det fan regnat precis hela dagen :S helt sjukt!

ne nu blir det väl till att bädda ner sig i sängen o hoppas på det bästa typ, att man kan somna... finns ju ändå inge annat att göra denna lördagkväll/natt....



Kommentarer

Postat av: Erika

Fler än jag som är sjuka ser ja:(Hoppas du blir frisk snart och mår bättre!Håller tummarna för att du får jobb snart du förtjänar ett jobb med din personlighet, så hoppas tuen vänder snart för dig anna! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback