torsdag




Mja en helt vanlig torsdag...bortsett från att jag sov en aning längre än va jag brukar...hehe brukar ju gå upp ve 6 o käka frukost me mamma o pappa o sådär som jag har skrivit ett antal gånger i tidigare inlägg.... men eftersom dom är i ullared nu så blir det ju inte att jag går upp så tidigt bara för att käka frukost liksom.. o speciellt inte när man inte somna förrän bortåt halv 5 imorse :S....

va händer resten av dagen/kvällen då? mjaa ingenting... ska väl plocka litte i rummet... IGEN!...annars så ska jag göra det imorrn tänkte jag, jag tänkte att jag skulle försöka få bort den här förbannade mattan i mitt rum innan mamma o pappa kommer hem från ullared på lördag....blir svårt men mamma o pappa har nog att tänka på dom också så vill inte be dom om hjälp trots att dom har sagt att dom ska hjälpa mig eftersom man måste iaf va två st när man grejar me skiten eftersom en måste lyfta på datorn, sängen, tv:n ja allt d där så man kan dra undan mattan.....men vi får la se hur det går, måste plocka rätt på mycke annat först...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback