Glad Påsk!

Då var det Påsk då... igår stack jag till Paulina o fick se hur hon bor :) riktigt mysigt måste jag ju säga :)
Vi satt timme efter timme efter timme o snacka om gamla minnen :) o sen kom vi fram till att vi skulle gå ut o gå på stan o skratta åt alla fulla människor :) gick o ställde oss utanför wickan en stund o kacklade lite me rickard, dock så hade han ganska mycke o göra som man såg så blev inte så långvarigt där, så vi fortsatte att gå omkring :) träffade Elin också, hehe taxipolaren :) o sen litte senare så träffade vi marcus micke o angelica^^
Vi va ute o gick omkring i två timmar :) så tillslut började det kännas i höfterna med tanke på att d började bli kallt o sådär.... jag kom fram till att jag verkligen inte örkade gå hem :S jävlar va jag kämpade för att få skjuts hem, vet inte hur många gånger jag kollade igenom telefonboken :P sen fick jag syn på robin igen :P han hade inte vare ute på nån timme o kört så tog för givet att han hade åkt hem, men jag hade tur :P så strax före 3 inatt så kom jag hem :P
tog mig litte att käka eftersom jag inte ätit på hela dagen typ o så bäddade man ner sig i sängen.....en stund efter att klockan passerat 3 så är det nån dum jävel som står o tutar utanför huset :S ( till grannen antagligen ) o man hörde massa folk som pratade o grejs.... jag menar... vem fan står o tutar så sent????? :S finns faktiskt fler människor i det här kvarteret!
jag brukar försöka va så tyst som möjligt när jag kommer hem på nätterna just med tanke på grannarna o allt....men tydligen så är inte alla så "snälla"....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback