onsdag

Då har man skaffat praktikplats idag då :) tog inte ens två minuter att fixa det :S en jävla skillnad mot när jag gick genom jobbgarantin, bara jag sa vart jag va ifrån så va d lugnt :) så nu är praktiken för vecka 17 klar ^^

blir galen på hotmail! går ju fan inte att komma in på min mail.... o jag måste ju komma in eftersom Lotta har mailat massa bös till mig som jag ska greja me imorrn bland annat :S
imorrn behöver jag inte dra till communicare nämligen utan vi jobbar hemifrån istället, så ska inte dit förrän på tisdag.

Ikväll blir det HOCKEY!!!! kom igen nu färjestad! ni tar det igen! vinn ikväll o ni vinner hela skiten =D

gogogo!!!

Kommentarer

Postat av: Paulina

Mycket trevligt att träffa dig igår. Måste vi göra om snart:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback