Söndag

Då var det söndag då...den här helgen har fasen gått fort! värken börjar iaf sakta men säkert försvinna från ben o armar o rygg..hehe, har varit en tung vecka på nöjes...men nu ska jag tillbaka till communicare o till tjockissoffan! HAHA!
känns iallafall bra mycke bättre när man nu har vänt rätt på dygnet, somnar relativt tidigt på kvällarna och går upp tidigt på morgonen, imorrn blir det att gå upp vid 7 ungefär, sen blir det att sätta på kaffe o byta om o sådära o så va social me pappa en stund o dricka kaffe o så, sen blir det att dra iväg till communicare o prata om hur praktiken varit osv...appropå det så måste jag dra en kopia på mitt omdömme...vilket va så jävla bra så det finns fasen inte ord till det :D *STOLT* hehe....
efter att jag varit på communicare o gjort d jag ska o så så blir det att träffa marika o paulina en sväng ^^ ska kolla in de "nya" affärerna här i stan, men paulina får nog fan i mig bjuda på kaffe först ;)
efter det så blir det att dra hem o plugga vidare på personligt entreprenörskap! har ju inte kunnat plugga nånting under den här veckan när jag haft praktik. har ju jobbat till 18 varje kväll o när jag kommit hem så är jag ju helt slutkörd, så blev liksom...hem-äta-sova....typ....hade absolut ingen ork till att sitta o plugga då inte...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback