Tisdag

*gäsp* det va riktigt skönt att sova ut idag :) förr när jag "sov ut" så sov jag till typ 15 eller nåt.... men nu vaknade jag vid halv 11 o va utvilad :) känns gött att ha vänt rätt på dygnet faktiskt. pappa hade gjort iordning kaffe lagomt tills jag vaknade, så blev att dricka en kopp kaffe o käka majsbröd te frukost...d e ganska lagomt för mig till frukost, med tanke på att majsbröd typ bara består av luft..haha, o jag brukar ju inte ens käka frukost så....

pappa o jag satt o snacka om sommaren o dess planer o allt...får la se hur det blir för deras del men jag kommer ju iaf inte kunna dra nånstans eller va man ska säga eftersom jag ska jobba, först så är jag ju på communicare, o sen jobba där jag fick reda på att jag ska jobba några helger i sommar ( säger inte vart än :D ) o sen får man la se hur det blir me resten av jobb som jag sökt, sen nu i maj så får jag ju förhoppningsvis reda på om jag kom in på skolan eller inte...på måndag är det sista ansökningsdag o man skulle ju få reda på om man blivit antagen väldigt fort, så skulle tippa på att jag får reda på det i slutet av maj eller nå sånt :D...det skulle nog va en väldigt bra födelsedagspresent :P kanske får reda på det när jag fyller den 28e maj :P bara att hoppas på att det är goda nyheter då...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback