grymt seg morgon

uuuuuh vill ligga kvar i sängen o bara sova massa... blev ju ganska sent igår ändå (A)... jag o minnie kom på att vi skulle ta en cappuccino o te i köket så vi stack dit, o sen helt plötsligt va klockan efter 23 :O tiden bara sprang iväg :O så har ju inte blivit så mycket sömn inatt direkt.... ska snart gå ner till matsalen o käka frukost..
har vare  helt underbart väder ända sen jag kom hit, dock så verkar det brytas idag.... när klockan ringde så trodde jag att jag ställt den fel eftersom d va mörkt som fan i rummet fortfarande.... men när jag kollade ut så upptäckte jag att det va mulet som fan! o blött ute....*suck* ska bli intressant o se hur dom har tänkt med högalidsspelen :S lär ju inte kunna springa omkring ute i över 3 timmar i det här vädret :S lr? jag vet inte.... vi får la se....

Jag har föresten fått upp lite på väggarna nu ( o nej inga tavlor lr så ) eftersom man inte får sätta upp nåe me spik eller nå sånt så använder jag mig av häftmassa^^ så nu har några teckningar kommit upp som jag kladdat ihop, schemat och även listan som klassen skrev igår me sina namn o telefonnummer^^ visserligen har jag lagt in alla på telefon redan men ändå^^
jag ska införskaffa nån planch av nå slag så småningom som man kan sätta upp också, så det inte ser så tråkigt ut...

Kommentarer

Postat av: sarah

en bild på mig kanske ;)

Postat av: Anonym

Hej:) Vad är det för program eller kurs du läser?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback