sista dagen/kvällen/natten

jahopp sista dagen hemma i karlskoga har nu gått, o snart även kvällen....sista tiden hemma i min stad där jag vuxit upp o levt i mina 22 år...känslorna är litte delade just nu måste jag ju säga, känns otroligt gött men ändå så sorgligt på nå sett...kommer sakna alla här hemma otroligt mycket...kändes jävligt jobbigt när jag gick från emmy förut o när jag verkligen kom fram till att d va sista gången jag satte min fot i hennes lägenhet på bra jävla länge...
jag vet inte riktigt hur jag ska svara när folk frågar hur det känns nu när jag flyttar imorrn...det är ju så himla många olika känslor så d e svårt att förklara....
detta är ju första gången som jag verkligen gör något för min egna skull, något som jag själv vill, jag har ju i princip levt för andra i 22 år..... 22 ÅR!!!!!!!! o nu äntligen så gör jag något för min egna skull...
självklart så tycker jag att det ska bli otroligt roligt, intressant skönt o ja allt sånt där... men ändå så kommer jag ju tycka att det blir grymt jobbigt att dra ifrån allt här hemma.... här jag har ju växt upp har ju varit här i hela mitt liv.... här har jag min familj, mina vänner mitt hem....

det är ju absolut inte sista gången som jag är i karlskoga naturligtvis... kommer ju hem när jag har ledigt.... men ändå....känns ganska tungt nu faktiskt, har inte kännts nå konstigt på flera veckor inte ens pirrighet eller nervositet...
men NU..... nu ikväll börjar känslorna rusa genom kroppen.... ingenting kan hindra mig från att dra iväg....
men jag kommer verkligen sakna alla här hemma....

Kommentarer

Postat av: erika

håller tummarna och hoppas att allt går bra där nere nu med skolan,flytten och allt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback