Söndag

ja nu har jag bott exakt en vecka här på skolans internat...o än så länge går det ju bra^^ skojjigt att man lärt känna så mycke nya människor.

Idag har jag ju bokat en tvätttid också...inte för att det va panik direkt då men kan va gött att få det gjort innan det blir överröst me tvätt liksom...

va händer annars idag då? mjaaa har inte riktigt kommit så långt än i planeringarna tror jag, blir nog mest att ta det lugnt o vänta på att tiden ska gå skulle jag tro,kanske blir en tripp till IKEA om man orkar...

känns lite knepigt det här...självklart saknar jag alla där hemma i Karlskoga, men ändå så har jag inte direkt nån dragning hem så att säga...de jag saknar mest är mina små vovvar :(...längtar som fan till lovet som är vecka 44 så man kan snuffla riktigt mycke på vovvarna :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback