tisdag

ojoj inatt lär jag söva riktigt gött må ni tro... haft fullt upp hela dagen :O
introduktion o grejer o sen efter lunch gick vi upp för dessa trappor igen för att fortsätta snacka me bengt, men då kommer han o säger att vi ska ner i gympahallen o fotograferas... WHAAT!!!!???? liksom på en gång :S men d blir la skoj o se hur d blir sen...haha
sen hade vi korridormöte kl 14^^ o efter det så stack jag stina o minnie till centrum o kolla läget o handla litte som man behövde^^ hoppade av bussen vid ica o gick in där på hemvägen
när jag äntligen hade kommit hem igen så ville sarah att jag skulle hänga på till ica...igen.... så d va bara att börja knalla o gå igen :P haha... anton o co hängde på också, o de ville att jag skulle hänga me till flyglarna men nääää inte ikväll, e fan helst slut o mitt knä tar verkligen kol på mig :O måste skaffa nå stöd nånstans....
nu sitter jag här på rummet o tar det lugnt, blir fan i mig att sova snart :S e verkligen helt slut :S
o så blir d frukost imöra 7:45... örkar fan inte dra dit ve 7:30 imorrn...

Än så länge så trivs jag grymt bra i kalmar måste jag ju säga!

Kommentarer

Postat av: sarah

bered dig på o knalla fler gånger till ica detta år ;D!! hehe! sov gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback