hemresa

Nu sitter jag här på mitt rum med packningen helt klar...(förhoppningsvis) och väntar på att tiden ska gå...Stina är snäll som har erbjudit sig att skjutsa mig till stationen så jag slipper ta bussen :)
TACK SÅ MYCKET!

det ska bli skönt att komma hem till lilla karlskoga igen, nog har tiden gått fort här i kalmar denna första termin....det har man väl inte tyckt hela tiden direkt när man har mått såpass dåligt... men jag kämpar vidare och nu är hälften av utbildningen gjord, bara att kämpa vidare o ta nya tag nästa år :) nu när jag kommer hem så ska jag bara må gött o umgås me familj o vänner^^

man behöver allt komma ifrån o vila upp sig då o då...

julavslutningen är avklarad och det gick bra, men jävlar va jag va skakis när vi gick upp där på scenen och jag tog ton o berättade att vi ville att bengt ( vår lärare ) skulle komma upp på scenen, tackade honom för denna termin och hoppas att han klarar av oss även nästa år :P sen sjöng vi vår fina sång...haha :P jösses, jag har nog aldrig skakat så jävla mycket i hela kroppen förr som jag gjorde när ajg stod där uppe o pratade o sjöng.
även när vi va klara och man satte sig ner igen så skakade jag fortfarande, hjärtat rusade i 390...
men nu är det avklarat och jag går snart ifrån skolan för sista gången detta år :P

ska bli skönt att va hemma också o få ha ett ordentligt hem så att säga, inte så jäkla roligt att bo PÅ skolan...i ett trångt rum... men som sagt, kämpa vidare o klara av studierna så sticker jag sen :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback