inte långt kvar

imorrn är det nyårsafton....jösses....vart har tiden tagit vägen?! o på söndag ska jag tillbaka till kalmar o på måndag börjar nästa termin...
va fasen jag har ju inte hunnit me allt jag vill känner jag....alltså här hemma i karlskoga.
känns iaf gött att va me familjen på nyår...o hoppas att jag inte blir så dålig som förra gången jag skulle fira me familjen...då hade jag följt med upp till nordmaling för att fira me min bror o så...men jag blev så himla sjuk så det slutade med att jag låg själv i stugan o sov hela kvällen o vaknade efter 12 av att d va några som sköt smällare utanför...." jahopp, gott nytt år då vovvar " va det ända jag sa sen somnade jag om, efter allt hostande o nysande o snörvlande...usch
hoppas verkligen att jag inte får så detta nyår också, börjar ju bli sjuk...hoppas d inte bryter ut...

Kommentarer

Postat av: erika

gott nytt år och god fortsättning:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback