rent och snyggt

nu har jag precis blivit klar med storstädningen och om några timmar blir det att gå ner till tvättstugan o tvätta, sen är allt perfekt,rent och snyggt :)
min lilla minigran är tänd och julklapparna till familjen ligger under den :)
i fönster lyser min blåa ljusslinga så fint och snart tänds den röda slingan också.
så mysigt så.

nu är det bara 6 dagar kvar tills jag åker hem till min familj igen, längtar så jag nästan spricker!
tiden tills dess kommer gå väldigt fort känner jag på mig, denna dag är nästan slut och imorrn är det tredje advent och lucia, blir mysigt^^ på måndag är det väl nästan vanliga lektioner förutom att vi har butiksinriktning istället för butikskommunikation på eftermiddag, på tisdag blir det idrott på gymmet och engelskan skulle vara nån christmas edition, på onsdag är det vanliga lektioner med butiksinriktning hela dagen och på kvällen är det vinterdansen :) på torsdag har vi inga lektioner alls tror jag, och så är det julmiddag och tomtegröt på kvällen, efter det är det julshow me massa skoj :)
o sen på fredagen då...då är det avslutning och jag beger mig mot stationen o sätter mig på tåg hem till karlskoga :) dock med några byten här och där men det ska nog gå bra tror jag....hoppas jag...


för ett tag sen så införskaffade jag mig en spikmatta,likadan som mamma har, och jag måste ju säga det att ända sen dess så har min rygg blivit mycket bättre och jag sover mycket bättre på nätterna, helt underbart...jag minns inte när jag sov så bra sist som jag gör när jag legat på spikmattan en stund på kvällarna. har saknat den sömnen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback