tågresan kalmar till örebro

Jag viste att det skulle krångla...sa ju d från försa början...
det började redan i kalmar, tåget skulle ha åkt 15:00, men nog fan skulle det bli en vattenläcka på tåget så vi kunde inte åka förrän en halv timme senare, o då fastnade vi i nybro pga att ett godståg stod ivägen, där stod vi stilla i ca 30 - 40 minuter...sen stod vi stilla mitt ute i skogen innan emmaboda pga nå jäla signalfel.....allt detta ledde till att jag missade mina andra tåg som jag skulle byta till....och de som jag skulle ta i stället var försenade så man fick stå ute i kylan i nästan en timme.....trodde jag skulle frysa ihjäl...o på sista tåget, alltså mellan mjölby o örebro så va d massa ungar som skrek o härja som fan så man inte kunde slappna av...men efter mycket om o men så kom jag hem iaf o har sovit första natten hemma, vaknade ve halv 8 o va kanonpigg.....o idag har vi fixat gran o grejer :) mysigt :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

typiskt att tåg ska krångla.. :/

Det krångla oftast för min bror oxå när han skulle komma hem på besök..

Går pluggandet bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback