ams

Jao då har man kommit hem från arbetsförmedlingen för en stund sen...d gick bra,så från o med imorgon så är jag med i jobbgarantin igen, jag behövde inte göra om allt o jag behöver heller inte vänta i tre månader innan jag får nån praktikplats, utan om jag vet nå ställe som jag vill ha praktik på så skulle dom hjälpa mig med det, berättade också för henne att jag sökt till högalids folkhögskola :) kommer jag in där så blir det att jobba inom affärsbranchen sen :P har också stora funderingar på en annan folkhögskola, där läser man om turism o sånt så man kan jobba utomlands som typ fritidsledare o litte sånt där olika skojjigheter, är inte riktigt säker på om jag ska söka till den skolan eller inte, men lite sugen är jag allt, o söka kan man ju alltid göra, kan ju alltid säga nej sen om jag ångrat mig o om jag kommit in...men vi får se hur det blir, måste tänka lite mer på det först...
Känns som att det enda jag gör nu om dagarna typ är att sitta o läsa om olika folkhögskolor om o om igen =P men va ska jag annars göra liksom, mår inge bra just nu o jag måste få tankarna på nå annat håll, o då blir det att jag sitter o läser om olika skolor o sånt där, har också sökt litte till olika företag o sådär som man väntar svar på, nu vet jag va folk tänker som läser detta " men norge då? " ja norge.. som jag skrev i tidigare inlägg så har jag inte kommit iväg än så ni anonyma som kommenterar o frågar behöver inte göra det fler gånger, NEJ jag har inte kommit till norge än, o därför så måste jag börja söka på annat håll, kan ju inte bara sitta hemma o vänta som ett fån liksom, ta som idag, idag va jag ju på arbetsförmedlingen o blev återinsatt i jobbgarantin för ungdomar, som jag då räknas som inskriven från och med imorgon onsdag. Har sökt flera jobb o till en folkhögskola. får se hur det blir längre fram, måste komma underfund me va jag verkligen vill göra med mitt liv...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Tråkigt att ni icke kommer iväg.. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback