Anna

Hur mycket är det meningen att man ska orka med? alla problem o bekymmer överröser mig, okej om det kunde dra ut lite på det under hela min livstid, men det här är ju löjligt....
Jag vet att det inte är så skoj o läsa en blogg när det bara handlar om hur dåligt man mår i princip, men jag måste skriva av mig, jag måste få det ur mig...sen om folk irriterar sig så behöver ni inte läsa överhuvudtaget....
förut så tänkte jag jämt att jag skulle göra nåt, att jag skulle komma på andra tankar, men har nu kommit fram till att det är inte bra, jag måste tänka "klart" eller va man ska säga, jag kan inte hålla på o skjuta undan det längre, det går inte, jag kommer gå under....
Kan inte hålla på o ljuga för mig själv o säga att allt är bra, jag måste reda ut mitt liv.
Det funkar inte att tränga bort allt längre, det har jag gjort alldeles för länge nu så nu rinner allt över..jag orkar verkligen inge mer snart...o den som bråkar me mig på nåt sätt nu får fan skylla sig själv.....

Kommentarer

Postat av: erika

finns här gumman <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback