...

jag stannar upp med tårarna rinner jag vänder tillbaks för att torka mina kinder allt runtomkring bara försvinner jag blickar tillbaks men vill inte ha det som minnen riktiga vänner man vet att dom stannar men efter tiden som har gått så blir ingenting detsamma tårar blir nätter iställer för sömn jag vill vakna upp men det är ingen dröm så mycket man förlorar och så lite man vunnit men vart finns tiden nu den som försvunnit jag vill säga förlåt men orden kommer inte fram vad hände med sagan när det var hon och han ? och tankar och minnen och själen den vänder vad är det som händer? jag vill bara säga att jag älskar min familj och alla mina vänner det finns en till som inte existerar mera men efter dag och dag blir minnena flera en känsla inom mig som jag inte kan kontrollera en tid som har gått som jag inte kan ignorera vi ska ta mig tillbaks igen ge tillbaka alla minnen vad ska jag göra nu när allting tar slut ta mig tillbaks igen låt mig leva med alla minnen ja, ja minnen dom kommer upp i hjärnan dom samlas som en stämpel i pannan dåliga minnen när jag hängde på stan tjaffsa och bråka som ett litet barn flumma var dumma hängde med grabbar som var skumma alla dessa minnen får mig att släppa en tår vafan har jag gjort ? alla dessa år vänner försvann tårarna rann alla dessa minnen följer med till döden fatta det här är mitt öde det har skadat så många människor mest av allt har jag sårat min mor - förlåt. vi ska ta mig tillbaks igen ge tillbaka alla minnen vad ska jag göra nu när allting tar slut ta mig tillbaks igen låt mig leva med alla minnen mina tankar ropar efter hjälp men det blir inte hört jag pallar inte mycket mer allting är mörkt allting är bättre men minnen är kvar och polarna försvinner du får bara ta jag är trött på all smärta hur ska jag få bort allt svart från mitt hjärta du vet att jag minns men tiden är över det är svårt att läka såren ifrån ett hjärta som blöder minnen förvandlas till bara tankar och dar fråga mig flera men det finns inget svar minnen finns inom mig men hur många finns kvar ? vi ska ta mig tillbaks igen ge tillbaka alla minnen vad ska jag göra nu när allting tar slut ta mig tillbaks igen låt mig leva med alla minnen vi ska ta mig tillbaks igen ge tillbaka alla minnen vad ska jag göra nu när allting tar slut ta mig tillbaks igen låt mig leva med alla minnen

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback