Fredag

Blev inte att jag städade idag, blev istället att jag först kollade på damernas störtlopp o sen herrarnas stafett :P fast både jag o pappa somnade under herrarnas stafett, va fan gick ju så dåligt för sverige, sen försökte vi komma på va vi skulle käka ikväll, åkte iväg o handlade litte så gjorde jag en gryta me allt möjligt i :) blev riktigt gött faktiskt :D inte suttit vid datorn på hela dagen utan det blev nu på kvällen som jag tog mig tid till det...

Varför ska man må så jävla dåligt för? men jag måste ju säga det att jag blev på lite bättre humör förut idag när jag hämtade posten... hade fått ett rött brev....tänkte " va fan....va e d här nu då? " så öppnade jag det, o det var ett jätte gulligt kort som det stod massa i....detta stod i kortet :

Hej du Anna!
Vi vill bara säga att vi tänker på dig.
Vi håller tummarna för att du ska ha bättre tur framöver.
Ta hand om dig!!
Stor Bamsekram
Elisabet, Ida och Mormor

För dom som inte vet så är Elisabet min moster o Ida min kusin  o mormor är mormor :) blev jätteglad när jag fick det, värmde riktigt ordentligt ska ni veta! det behövde jag...har berättat mycke för elisabet om varför jag mår så dåligt o sådär...känns bra att prata med släktingar också. o speciellt när mina är så goa ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback