Fredag

Då är det fredag igen då, vaknade skit tidigt först men kom fram till att kroppen vägrade att gå upp ut sängen så somnade om ett tag till :) gick upp runt 10 o käkade litte frukost o sen letade jag fram kvällens maträtt :) skriver inte vad det blir ifall mamma läser min blogg på nån rast på jobbet eller nåt ;) pappa o jag ska börja göra iordning d ve halv 4 typ, kommer bli jätte gott, åkte iväg o handlade till det förut o sen åkte vi till systemet o pappa köpte vin o jag en varsin öl till mamma o pappa o smirnoff till mig själv^^
får se när anders hör av sig, så man kan dra dit o kolla in den nya soffan innan man börjar me maten :)
det är väl typ d som händer idag, dra till anders en sväng o sen fixa mat :)
imorrn blir det att städa o klippa sig :)

Kommentarer

Postat av: Nathalie

om du snaggar dig så spara håret så jag kan sätta i lös hår ;) hehe skojja... hoppas det blir fiint :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback