jävla skit!

Jag vet inte va jag ska göra längre...
Jag orkar inte mycke mer alltså, allt bara skiter sig hela tiden =( mitt psyke pallar verkligen inte mycke mer, blir det inte bättre till veckan nu som kommer så måste jag ringa vårdcentralen o prata me dom, för nu går det verkligen inte längre, jag blir ju nästan rädd för mig själv....o så ska det väl inte va?
Jag försöker att reda ut mitt liv, alla problem, men det är inte så himla lätt som folk verkar tro...jag gör verkligen allt jag kan för att jag ska få må bra, men det är inte lätt när allt bara går nerför för mig hela tiden, det har inte hänt en enda positiv grej för mig den senaste tiden, allt blir bara värre o värre, hur kul är det på en skala???

Jag menar inte att gå till personangrepp nu eller så för dom det handlar om vet om det själva just om den här grejen, o andra behöver inte veta några namn, men snälla.....snälla.....sluta säg saker som inte blir av, blir bara så himla besviken då....nu menar jag inte att det endast är på grund av detta som jag verkligen mår skit... för det är det inte, så tro inte det nu, men det spelar en roll i det stora hela, men det tror jag att ni förstår.

JO!
En grej har jag att se fram emot, som jag vet inte ändras, och det är kryssningen till Åland med Vera!
Det ska verkligen bli jätte kul, jag behöver komma bort från den här stan ett tag o bara må gött!
o en sak till, jag HOPPAS verkligen att jag kommer in på den där skolan, då är jag borta från den här jävla stan i ett år!!! *HOPPAS*

Som jag skrev tidigare så går jag inte till personangrepp o skriver ut namn, utan dom som det rör vet om det själva, och jag hoppas nu att ni inte tar det hela fel på nåt sätt o jag hoppas att ni förstår mig...?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback