Jobbgarantin

Ja imorrn ska jag på möte med min handledare angående att bli återinsatt i jobbgarantin då jag inte kommit iväg till norge än, kan inte gå längre utan nån form av ersättning. Så hade skickat ett mail till min handledare på arbetsförmedlingen om att jag vill bli återinsatt och ville ha ett möte med henne nån dag i veckan, idag hade jag fått svar och jag ska då dit imorgon tisdag. Lite jävligt att jag måste börja om från början, men jag ska försöka prata med henne så man inte behöver göra om allt....bara fortsätta liksom....

Det är ju tråkigt att man inte kommit iväg till Norge, men inget man kan göra nåt åt tyvärr, så jag måste bli återinsatt till jobbgaranting för ungdomar så jag kan få ersättning igen, har ju varit utan det i en månad o kan inte gå längre utan nån form av ersättning, kan inte heller gå o säga eller tänkta att nä men jag har ju jobb i norge så jag behöver inte söka nåt annat, så kan jag inte gå runt o säga eller tänka eftersom det drar ut mer o mer på tiden, så jag har börjat söka lite olika andra jobb o som sagt så ska jag bli återinsatt i jobbgarantin igen på arbetsförmedlingen.

Jag hoppas väl naturligtvis att det blir av det här med norge, men tyvärr så drar det ut så mycke på tiden så jag kan inte bara sitta o vänta längre, och dessutom så börjar jag tappa suget väldigt mycket eftersom det inte blir av.

får väl se hur det blir i framtiden, men nu måste jag iaf börja tänka i andra banor o söka mig till andra ställen, har även börjat fundera på att plugga igen.....men är inte 100% säker så får vänta en stund med det så jag inte ger mig in i nåt som jag sen inte klarar av.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback