mhm

För en gångs skull ska jag bara tycka synd om mig själv....

HELA JÄVLA DAGEN!

Mamma o pappa åkte ut till vismen me hundarna så dom får busa av sig i snön, dom tyckte att jag skulle följa med, pga att jag e så deppig o bara legat i sängen hela förmiddagen, förutom när jag gick upp o åt frukost o gick på toa, annars att jag legat i sängen o stirrat upp i taket hela förmiddan...mamma tyckte att jag skulle följa med så jag skulle få tankarna på annat o busa med hundarna o sådär, o i vanliga fall så skulle jag ju följt med...
men jag kände att jag inte orkade följa med, har ingen vilja till nånting känns det som just nu, vill bara va för mig själv o försvinna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback