svårt att somna

Jag kan verkligen inte somna =( är hur trött som helst men kan inte somna ändå, ligger bara o vrir o vänder på mig hela tiden, vet inte varför...tänkte att jag startar datorn en liten stund till så kanske man kan somna sen när man suttit vid den en stund...Fattar inte varför jag inte bara kan somna, är verkligen jätte trött.
kanske beror på den konstiga känslan jag har i kroppen...svårt att förklara hur det känns men nåt konstigt är det iaf... nåt som inte är bra...

I helgen blir det att ta det lugnt o vara med familjen med tanke på att jag o erika sticker till jobbet i norge på tisdagmorgon, o blir då troligen borta i 5 veckor i stället för 3...då vill man ju gärna umgås me familjen litte innan man försvinner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback