plockat o grejat

Yes idag har man plockat o grejat lite, låååångt ifrån klar men ändå :P har börjat packa resväskan till Norge, men kan inte packa klart idag eftersom en del kläder hänger på tork fortfarande :P...

imorrn blir det att åka till örebro o skaffa bärbar dator :) sen blir det hockey med erika =D sista gången vi kan gå på bofors på ett bra tag nu....sen blir det hem o söva för min del, ska upp tidigt på måndag...kl 8 ska jag vara hos dietisten =S....fattar itne varför så tidigt men visst fine, måste ju ändå vända rätt på dygnet så va fan :P
sen på kvällen bär det av med bussen till Norge, kommer komma fram till det stället som vi ska vara på på förmiddagen nångång på tisdagen, o då blir det att sova några timmar sen ve 16 ungefär på tisdagseftermiddagen så blir det kurs o litte sånt där, sen blir det nog sova igen tror jag :P sen på onsdag kl 6 börjar arbetandet fram till kl 20. känner på mig att det kommer gå väldigt bra =D

Tack mamma och pappa för att ni ställer upp på att lägga ut till en bärbar dator till mig tills jag får första lönen :) måste ju kunna ha kontakt me dom här hemma i sverige =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback