trött

Sitter här i vardagsrummet me datorn iknät o halvkollar på handbollen...Sverige-Spanien....
Är så himla trött, längesen som jag va såhär trött måste jag ju säga, ska aldeles strax lägga mig, blev inte att vi åkte till Norge ikväll, utan blir imorrn förmiddag istället.

Gick upp halv 7 imorse eftersom jag skulle till dietisten ve 8. Det gick bra men fick reda på att nästa gång som jag ska dit så kommer jag inte ha samma person =/... tyckte att hon va så bra o så trevlig mot mig... så d va ju lite synd. sen gick jag hem igen o drog me mig erika på en kaffe, sen när hon åkt hem så åkte jag o pappa till affären o köpte matlådor till honom o mig, o dricka till mig som jag tänkte ha under resan te norge. har försökt att somna under dagen en stund men har inte lyckats, men har ju fått vila en del iaf...

Kommentarer

Postat av: erika

hoppas vi får åka snart, vill börja jobba, tror både du och jag behöver komma från stan ett tag och jobba, och vi kommer ju tjäna bra:)

blir mycket shopping i thailand hehe eller vad säger du gumman?

älskar dig

Postat av: Anonym

har de inte blevit nått jobb än :O :/ kramar på diig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback