---

Idag blev det att umgås med Vera, va ju ett tag sen som bara hon o jag satt o kackla om massa osammanhängande grejer...

Jag kan inte förklara hur jävla underbart det ska bli att flytta från den här stan o ner till Kalmar!
bort från allt som man bara mår dåligt av! d va ganska så lugnt när jag va hos vera, men nu sket det sig totalt :(
jag örkar fan inte längre, jag vill att det ska va augusti nu så mamma o pappa kan köra ner mig o mina grejer ner till Kalmar! o jag hoppas verkligen att jag kommer trivas så skarpt att jag flyttar ner dit sen efter skolan helt o hållet...så jag slipper att va kvar i denna stad som man bara mår dåligt av o blir sårad o allt va fan d nu e...

d va så skönt när jag mamma o pappa va till öland o kalmar i veckan nu som va....så lugnt....så fint o så mysigt...
jag ville verkligen bara hoppa in på internatet på en gång o stanna där o aldrig komma tillbaka till karlskoga...

jag kommer självklart sakna min familj, mina vovvar o mina vänner....de få som är kvar....men jag kan inte låta mig styras av alla andra längre, jag måste rätta mig efter mitt egna mående, o det är inte bra här. jag måste härifrån o börja om på ny kula.

Kommentarer

Postat av: erika

jag förstår dig om det där med att det ska bli skönt att komma från stan,och tråkigt att du mår dåligt :( jag finns här för dig även om vi inte umgås lika mycket längre eller inte pratar lika mkt men jag kommer alltid finnas här för dig.förlåt för allt som har hänt.hoppas du kommer trivas på skolan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback