-----

kom precis hem från stiwie, kollat på film i värmen.
jösses va d har åskat idag, slog ner i kyrkan nere på stan, jag gick nämligen förbi precis när d small, såg hur det slog ner i åskledaren som sitter på den... tre brandbilar kom fort som fan, men det brann inge för då skulle man ju sett rök, men ändå... jävlar jag höll på att skita ner mig när d small te eftersom jag va precis breve, marken skakade som satan! hur som helst så skulle jag ner te stan för att fixa en fläkt att ha i mitt rum så man kan söva på nätterna utan att d e kokhett.... kollade i varenda jävla affär o d va slut, gick till abc för att köpa en dvdskiva som stiwie skulle ha, sen blev jag kvar där inne, eftersom det kom världens skur! o jag hade linne.....inge paraply.... så jag blev kvar där en stund sen kom vera o vi tog en fika :) sen stack vi te ÖB...fläktarna va slut.... sen stack vi te netto, där fanns det typ 2 st dyra som skrutt för att va skitfläktar.....sen stack vi te elgiganten, o där hade dom precis fått in mer fläktar!
hittade en för 99:- frågade en som jobbade där om d e en sån där som vrider på sig, o det va d ju sa hon, perfekt tänkte jag o vera o köpte en varsin... vilket jävla bullshit, den vinklar sig ju ingenting, d enda som va e att man kan ställa den uppåt o nedåt... men shit the same tänkte jag, liksom, man kan inte begära så mycke för 99:-... en fläkt e iaf en fläkt :)
ställde den i fönster o har den riktad mot sängen, fläktar så jääääkla gött så inatt kommer jag nog söva härligt :) dock så låter den ju ganska mycke, men man vänjer sig väl antar jag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback