Högalids folkhögskola

HELT UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!
idag var vi till min blivande skola, o den va helt underbar!
jag fick tillome välja ett rum redan nu eftersom hon inte tillsatt några än :D o d va sååå mysigt :D jag kommer verkligen stormtrivas där :D o dom va så trevliga, bodil (eller va ho hette) som jobba på expeditionen visade mig runt o hon va så trevlig så henne kommer jag verkligen komma överens med, o så olle som är vaktmästare, bodil sa att han skulle man bli vän med :) hehe för han har hand om elevboendena o så om d e nåe som krånglar eller nåe, o så mötte vi han:
han: ska du börja i höst?
jag: japp det stämmer
han: jaha, jag e olle, o nu är jag trevlig, o d e enda tillfället jag e trevlig, sen blir jag otrevlig.
jag: öum....okej...
han: jag strir litte bara
o så börja han skratta, o dom hade så härlig dialekt allihopa.... helt underbart :D

längtar som fan nu tills jag börjar!

Kommentarer

Postat av: Ella

Hej=) jag kom in här av en slump när jag sökte lite på Högalid, och såg att du skulle börja där till hösten nu,själv är jag bosatt i mönsterås en liten bit utanför kalmar och ska åxå börja plugga och bo på högalid:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback