mobilt bredband

Idag skaffade jag mig ett mobilt bredband :) det behövs ju när jag börjar plugga nästa månad i kalmar...
finns ju datasalar o sånt som jag får va i hur mycke jag vill, men kan ju va gött att ha me sig sin egna dator o ha i rummet liksom om man vill sitta o snacka med vänner o familj via internet på kvällen o så o va litte i fred så att säga, använder det just nu o det funkar hur bra som helst :D

ska alldeles strax sova, om jag inte fastnar i tv:n som vanligt, tar ju ett tag innan jag somnar ändå eftersom man inte e på speciellt bra humör just för tillfället, eller ja... d har jag egentligen inte vare på hela dagen, o vera du vet ju varför....

mitt ena knä har börjar krångla igen också =/ inge skoj.... just nu är det ganska så lugnt, blir värre under natten när jag sover o imöra bitti...o ryggen e ju helt cp också :S dags att köpa ny säng tror jag... men det är ju ingen ide att jag gör nu när jag ska flytta :S liksom, säng har jag ju redan på skolan, o de få gångerna som jag kommer hem så står jag allt ut me min säng som jag redan har, däremot när jag har gått klart skolan o sådär.... då blir det definetivt att skaffa ny...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback