öland/kalmar

Nu ligger jag här i husvagnen på campingen på öland :D resan gick bra o har mått riktigt gött under kvällen, vi skulle egentligen ha grillat kött som vi lagt i marinad, men vi va så jävla hungriga så blev att steka korv istället som gick mycke fortare :P hehe så blir att grilla imöra istället..
imorrn blir det att åka över ölandsbron igen o tillbaka till kalmar o kolla exakt vart skolan ligger o sådär, blir en litten roadtrip :D ska bli riktigt skoj faktiskt... sen på på fredag ska vi till ölands djurpark :D hihi som att bli barn på nytt igen :D

ligger här med båda vovvarna bredvid mig :) hehe dom har ju litte större plats här i den sängen som jag ligger i än i mammas o pappas....så jag kommer nog få brottas med dom till på lördag :P myspys :)

ne nu blire att kolla aftonbladet o litte sånt där på internet o sen söva så man örkar upp imorrn bitti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback