onsdag

ujujuj, nu när jag loggade in så hade jag fått 7 nya kommentarer på olika inlägg på min blogg, o alla var anonyma o hade inge positivt att säga, det här är ju skrattretande.
jag klarar mig väldigt bra som det är nu! och de som känner mig borde veta det så vet ju iaf vilka det är som INTE gav mig de nerklankande kommentarerna. men till er som klankar ner på mig här på bloggen, vill ni lägga ner energi på det så varsegod, det stör mig inte för fem öre, jag skrattar bara åt er som tror att jag fortfarande blir påverkad av erat snack. jag har förändrats väldigt mycke när det gäller sånt, så gnäll på ni, det är bara underhållande för mig :)
kan va gött en lång och varm dag att sätta sig vid datorn o skratta lite åt era patetiska kommentarer.

till dig som kallade dig för "???"....jag väljer själv vem/vilka jag umgås med, tycker jag om att umgås med dom så gör jag det, inge könstigt med det, o tycker du inte om de jag umgås med så nähä?! who cares?

till dig som kallade dig för "anonym person" jösses, jag tycker synd om dig! du kanske bara är inne hela dagarna o inte rör på dig eller nånting, och det är väl inte min hövvevärk? klanka då inte ner på de som förändras och skaffar kondition

alla ni andra nötter som kommenterar på skrattretande sätt: snälla fortsätt att komma med era korkade kommentarer, det är så himla roligt att veta att folk tydligen stör sig på att jag mår så jävla mycke bättre och gör nåt med mitt liv.

Kommentarer

Postat av: Kicki

att folk inte har bättre saker för sig :S fick också en kommentar häromdan av nån som kallade sig cassandra.. men kan inte svara den och den lämnade ingen mejl..



Roger tackar för omtanken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback