seg dag

Ja idag har det verkligen varit en seg dag... har inte orkat göra nånting!
va meningen att jag skulle plocka här inne o måla klart bräderna, men så blev det inte, så himla trött o sleten så orkade ingenting, inte pappa heller, han låg i sängen hela dagen i princip, o jag har legat i min säng o halvsovit typ hela dagen, o hundarna har vare helt sega dom också, d e nu på kvällen som vi iaf har örkat vara uppe lite, har suttit i vardagsrummet en stund o varit sociala o ätit o druckit kaffe, men nu örka jag inge mer så blev att lägga sig i sängen igen... får hoppas att morgondagen blir bättre, ska till tandläkaren imöra bitti....*suck* inge skoj... är ju så förbannat dyrt! o d har jag ju inte råd med:( men mamma o pappa är så snälla så dom skulle betala det åt mig den här gången... tycker jag e väldigt snällt faktiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback