slö

ja nu e jag riktigt slö, just käkat litte så man e mätt o belåten^^ brukar ju bli ganska slö efter att man käkat o det e jag verkligen nu...

brorsan ringde o väckte mig i förmiddas o undra om jag skulle med till vismen där mamma o pappa är just nu.
vi åkte dit o fikade litte o sen åkte vi ut me båten o fiskade, vi va ute me båten bra länge för när vi kom i land igen o jag kollade på klockan så va den 14:15 :S flera timmar hade vi vare ute me båten o det märktes inte...haha, men d va trevligt :) sen åkte jag o brorsan runt till olika affärer o letade efter ett spel som han skulle ha, utan nån lycka iofs men ändå... sen blev det att dra hem o softa litte, va ganska seg o trött efter att ha flängt runt i denna värme, men jag klagar inte! :D..
sen kom natha robin o tommy o hälsa på o kackla litte...dock väldigt kortvarit men ändå..
när de hade åkt iväg så gick jag in o satte mig vid datorn o tv:n en stund innan jag fixade mat...o nu sitter man här....mätt som en tok o har takfläkten på i bött...blir att ta det lugnt ikväll o bara glo på tv tror jag... iallafall som det ser ut nu, e så seg o mätt så örkar inte göra speciellt mycket just nu...

vilka nötter det finns egentligen...jag har sagt det förut o jag säger det igen.. " FY FAN va gött d ska bli att flytta från denna skit stad o allt som har med den att göra! "

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback