Söndag

Då var det söndag igen då^^
kom hem för en liten stund sen efter att ha umgåtts me emmy ett tag o druckit litte kaffe o snacka massa skit^^
nu far tankarna runt väldigt mycke i hövve på mig angående flytten o grejer, jösses... det är ju faktiskt snart :D liksom... vid den här tiden om 4 veckor så sitter jag nog i mitt rum på skolan o har just fikat med lärarna o så :)
kommer kännas otroligt skönt som jag skrivit i tidigare inlägg, men ändå kommer det ju naturligtvis kännas konstigt också, inte ha familjen eller vänner nära...reser till en stad långt bort åt helvete helt själv liksom o där ska jag bo... men har ju börjat snacka med några via internet som också ska plugga på den skolan o ska även bo där, dock inte gå samma kurs som jag men ändå, lite skoj att man får kontakter ändå så man inte e helt ensam så att säga...
imorse när jag gick upp så berättade mamma o pappa att dom har bokat en stuga nere i Kalmar. så nu är det helt fastställt att vi åker från Karlskoga den 21 augusti på fredagen där, kommer ner relativt sent iofs men ändå, o då e vi ju bara i stugan o sover typ, sen under hela lördagen ska vi gå omkring på stan i Kalmar o kolla läget :) bara jag mamma o pappa :D o sen söndag då... ja då bär det iväg me flyttlasset till skolans internat :D o skriver kontrakt strax efter 13 :) kan det bli bättre?
Har börjat på en lista på va jag ska ha me mig... d e ju fan ganska mycke småplock som man annars inte tänker på att man behöver liksom, men som jag sa te mamma o pappa att om man glömmer nå littet skit så får man la köpa nytt när man e där liksom.

Imorrn blire att dra te communicare som vanligt kl 9 ^^ inte för att jag vet va jag ska göra där me tanke på att jag flyttar snart o grejs men e gött att ha kvar rutinerna liksom, o är ju bara på måndagar o fredagar nu för tiden så d står jag allt ut med :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback