Tisdag

Idag är det tisdag, o inte alls långt kvar tills jag sticker på en minisemester^^
idag har jag målat bräder o litte sånt där, o börjat plocka ihop kläder som jag ska ha me mig imorrn, dock inte allt eftersom en del fortfarande hänger på tork...
just fikat litte me föräldrarna o brorsan ^^ blir att ta det litte lugnt en stund nu o sen ta en dusch o sen får man la se om d blir att dra te stiwie ikväll sen.

blir att försöka somna någorlunda tidigt ikväll så jag örkar upp imöra te communicare, o sen direkt efter det så åker vi :D:D:D:D
fan va gött d ska bli :) kommer ju iofs hem på lördag kväll igen men ändå :)

Kommentarer

Postat av: Kicki

hm.. de vet jag inte de jag testade stämde de på..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback