torsdag kväll

då va en till dag avklarad då...
började med som jag skrev tidigare att jag va till communicare, stack till försäkringskassan o lämnade in pappren, fixade ett intyg som d står att jag avsäger mig från jobbgarantin då jag börjar skolan. sen kom vera till stan så gick vi omkring litte o så följde jag me henne hem o drack kaffe^^
snackade  o så som vanligt sen när ho skulle börja jobba så cyklade jag hem igen. stiwie o robin kom på kaffe o hjälpte mig me datorn te tv:n o sådär, krånglade som fan för mig, men de fixade d åt mig^^ tack så mycket :)

resten av kvällen/natten blir det att bara ta det lugnt skulle jag tro, klockan e ju faktiskt ganska så mycke nu, blir att sitta en stund till vid datorn o sen lägga sig o glo på tv tills man somnar^^

imorrn ska jag umgås me min lilla vera :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback