torsdag

Idag blir det att dra till communicare, ska strax cykla iväg...
jag skulle ha varit till min dietist i efter middag också för uppföljningar o sådär hur d går me d glutenfria, men dom ringde från medicin igår förmidda o sa att hon va sjuk så dom skickar en ny tid... då e d ju bara o hoppas på att jag får en tid innan jag flyttar..annars måste jag ringa o boka om...
jag fick brev från folktandvården igår :S shit tänkte jag, har inte fått nå brev på dom på typ 3 år :S men nu fick jag en kallelse o jag skulle dit den 27/8, jag ringde o förklarade att jag inte kan ta den tiden eftersom jag flyttat till kalmar då... så fick en tid den 24/7 istället... varför fick jag inte den direkt om dom ändå hade tider innan?! :S


tänkt att d finns verkligen nötter till allt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback