utvilad?

jävlar va skönt d va att sova i sin egna säng :) det har jag saknat under tiden som jag va i husvagnen från i onsdags...
dock så vaknade jag först innan 7 bara för att jag blivit van vid att gå upp tidigt de här senaste dagarna... men jag lyckades somna om, tänkte ju att jag skulle vila ut mig riktigt ordentligt :) men så vakna jag ve 9 av att eddy höll på o gnälla som fan utanför dörren, yla gjorde han också så han lät som en varg, till slut va jag ju tvungen att gå upp o säga till honom att va tyst, o efter mycke om o men så lyckades jag somna om igen..
vaknade dock strax före halv 11 av att telefonen ringde, först tänkte jag inte svara men det sluta ju inte så va lika bra att gå upp o svara.... o då kunde jag ju lika gärna va uppe, då va ju klockan mycke trots allt...
men d e såååå gött att bara halvligga här i sängen en en stund med datorn i knät o bara d ta lugnt :)
vet inte riktigt va d blir idag men jag ska iaf börja fundera på va fasen jag ska ha me mig till kalmar i augusti, fick ju en lapp när vi va där på va man skulle ha me sig till internatet o sådär, o d kan jag ju inte packa än naturligtvis, men d e ju så mycke annat som man ska tänka på, smågrejer liksom....

längtar så otroligt mycket :D o vem vet, jag kanske stannar där ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback